måndag 11 april 2011

olika syn på det hela...

                                                             


                                                         
Den skallige och jag gillar lika.... i mycket..... men inte i allt!
När det gäller musiklistor och bästa låten i världen o så vidare så gillar vi defenitivt inte lika...
Varje gång den skallige kör igång sina bästa listor så får jag en sån oerhörd lust att köra motorcykel på rout 66 ungefär i tid med Woodstock!
Jag gör det också... fast i luften.....
Gashanden dras bakåt och i samma takt rycks nacken bakåt av farten som är fantastisk!!
Jag gillar....

Det gör inte den skallige....
Han tycker att jag är ironisk, inte rolig och dötrist...

Synd för honom för jag kör vidare..... mot L.A......

 bilden är snodd av albinracing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar