söndag 24 april 2011

Min tandlösa beskyddare!

Tacksamhet har ju blivit min grej!
Idag är jag tacksam för den tandlöse vaktaren som jag har i Herr Ivan.
Han är mitt allt... synd att jag glömmer bort det ibland!!!
En flock utan farbror Ivan är ingen flock!!
Han får de larviga valparna att vända innan jag ens har sett hyssen!
Står snett o iakttar alla snedsteg...
gör nån fel så tar han ett steg framåt... alla tassar i jorden.... fast som en fura! Rör inte en min... går bara liiite närmare...
Inget kan rubba honom!
Tur att jag hann se det innan han försvinner...
Uppskattar medan han finns! Uppskattar mycket!
Ingen  kommer mig nära som inte Ivan har godkänt!
Jag har tur...
Han har inga tänder kvar men ett jävlar anamma som jag önskar att jag hade!!!
Må jag få ärva hans tandlösa bett!!!
Stort tack till de högre makter som satte farbror Ivan i min väg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar