torsdag 7 april 2011

Ny lista....



Eftersom jag helt plötsligt har blivit en "listfreak" så kommer här en eminent lista över sidor som jag önskar att jag inte hade!

*Den barnsliga (läs 3-års trotsiga) sidan som jag visar när jag vägrar svara på rektorns mail förrens hon har svarat på mitt! Jag tänker minsann inte..... Aldrig...... Om det inte passar så....osv i all oändlighet. Gode Gud låt mig sluta med dessa fjantigheter (kanske, kanske, kanske....om hon bara svarar på mitt så ska jag genast svara på hennes... jag lovar

*Tävlingsmänniskan i mig. Låt den sidan gå och dö. Tävlar hela tiden..... även om arenan är stängd, släckt och folktom. Jag rusar vidare i min spandexdräkt....

*Den slarvig. Herre Jesus, hur mycket skulle jag inte ge för att vara pedant. Ha kliniskt rent (trots 4 hundar), alla böcker och skivor i alfabetisk ordning (fan jag har inte ens bokhylla), kvitto på brödrosten och storpack av wetextrasor.

*Den glömska. Glömmer högt och lågt, viktigt och oviktigt. Skulle även vilja bli av med den selektiva glömskan!!

*Fröken duktig sidan. Skulle nog vara skönt att erkänna att jag egentligen inte orkar allting, att jag faktiskt skiter i det mesta och bara längtar hem! Att jag är en riktig sopa och trivs ganska bra med det!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att du är härlig, med alla dina sidor. Man får vända på allt vet du!

    SvaraRadera
  2. Tack du! Jag tänker återkomma med nya listor. Vänder och vrider på allt, har en lista som jag inte vågar skriva än!

    SvaraRadera
  3. Väntar med spänning på den listan!!!

    SvaraRadera
  4. Jag tror att du skulle gilla den ;)!

    SvaraRadera