måndag 4 april 2011

Klarspråk!!



Ibland måste jag lära mig att prata ur skägget!
Och dessutom så vill jag mer än gärna att andra börjar göra det!!!
Är så trött på mummel...
Herre jösses, jobbet skulle bli så mycket enklare om vi lärde oss att prata rakt ut.
Vi vet ofta vad vi vill..... men det är så förbenat svårt att spotta ut det....
Jag gör gärna lite mer än vad jag gör idag... tycker att det är kul och spännande...
men........
Låt målen vara tydliga. Ge mig tid att göra det på. Se det jag gör.
Låt mig inte som nu....


Få mer att göra.... och gärna på mindre tid än förut!!!

4 kommentarer:

  1. Jag ska försöka bli bättre på det..

    SvaraRadera
  2. Tänker mer på mig själv än andra!! Du kör det som känns bra för dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Syftade på att du skrev att du är trött på mummel och att du önskar att andra börjar prata klarspråk. Kram tillbaka

    SvaraRadera
  4. Jo det är sant. Men det är himla svårt och jag kan bara förvänta mig förändring av mig själv! Hoppas att du får sova i natt!

    SvaraRadera