torsdag 21 april 2011

Firar till höger och vänster!



Idag passar jag på att ge ledigheten ett ansikte o firar lite av varje.... o lite till!
Firar att jag nu har flera dagar att njuta av sol, vår och ingenting, i alla fall så lite som möjligt!

Firar också att sista dagen på fritids är avklarad för den här terminen! Hej Bibliotek och andra kul sysslor!

Firar att jag har ansat 2 av 5 äppelträd! Hur det ser ut spelar väl mindre roll eller hur!?

Firar att jag har de mest fantastiska barnen i hela universum. De slår våren med hästlängder ifråga om solsken!!

Firar att jag köpt nya, überfiina vårskor! Tyvärr måste de bytas, de var stora som skidor!

Firar att jag och den skallige har varit ihop i en evighet (typ sen Gustav Vasa) och fortfarande gillar det skarpt!

Firar vår, sol, sjungande fåglar, rumlande bullar på tomten och annat smått o gott!

Har inte tid att skriva mer för nu ska här firas på riktigt!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar