torsdag 5 maj 2011

Som en fluga...




Vet inte om jag har rätt...... men......

(för er som inte minns mitt förra möte med the lady of music http://loppan-anna.blogspot.com/2011/03/meine-liebe-gott-eller-vad-jag-kunde-ha.html)

....men känslan är att gitarrdamen inte riktigt gillar att jag befinner mig i biblioteket när hon vill köra lite gitarrsolon.
Hrmm, varför tror jag så?
Jo, ser ni, damen har slutat hälsa.
Numera snörper hon på munnen och nickar förnumstigt varje gång hon ser mig.
Jag känner mig som en fluga på nosen...
Inte mig emot.
Nu kallar jag henne snorkfröken!
Jag ger mig dock inte.
Jag fortsätter hälsa glatt.
Funderar på att sjunga godmorgonsång, stampa takten och köra tattetatte ta när vi möts.
Eller varför inte ett luftgitarrsolo eller rent utav hala fram en triangel ur bakfickan och plinka på.
Kanske funkar!?

2 kommentarer:

  1. Hahahaha!!!
    Du kanske skulle fråga om du får riva av ett nummer...

    SvaraRadera
  2. Tror jag anar vem. Snorkfröken är passande namn. =) /Lotta på Sär

    SvaraRadera