onsdag 18 maj 2011

Onsdagens jubel och joddel!



* Att jag inte fått arga mail från kuratorer, lärare och rektorer för att dottern dissat deras förhållningssätt mot elever! Hipp hipp hurra för det!

* Att inte åskan har slagit ner i huset än! Jippiiii!

* Att ingen i hushållet har dött idag! Verkligen skönt!

* Att jag har lyckats lura alla att jag har slitit ont hela dagen fast jag egentligen har småmyst och varit väldigt nöjd åt min lediga eftermiddag! Låg i solstolen med täcke och kudde när ingen såg mig.

* Att jag inte gav gossarna som moonade på bussen smisk på de nakna stjärtarna! Jag nöjde mig med ett eller annat ord som inte är lämpliga att sätta på pränt.

* Att jag äntligen har funnit lösningen på mina sömnbesvär! Jag har bestämt mig för att vara vaken hela natten. Jey, vilket party!

* Att smögenröra låter väldigt gott men egentligen är ganska äckligt när det väl ligger på mackan. Hundarna jublar!

* Att min semester förhoppningsvis blir hela 3 veckor lång och absolut inte när jag vill ha den! Kommunen jublar över att det finns någon stackare som inte vågar säga nej! Jag jublar knappast.

* Att dottern fick sitt första mvg idag. Grymt stolt moder finnes.

* Att ny varmvattenberedare är installerad, ikopplad och fungerar! Slut med att koka 1000 l vatten! Gillar enormt mycket!

* Att det finns sprayer som piggar upp trötta kroppsdelar och får dem att bli som nya! Här sprayas hej vilt!!

1 kommentar:

  1. behöver veta vad du sprayar med! // Trädbeskäraren...

    SvaraRadera