måndag 30 maj 2011

Fjärde skämsbloggen.... jag gräver en grop och kryper ner.....

Nu kommer vi till något riktigt jobbigt (rodnar och börjar svettas).
Tittar inte ofta på tv. När jag gör så gör jag det med skammens rodnad på kinderna.....
Ullared!
Förfasas över att Morgan kan få jobba någonstans överhuvudtaget. Ola-Connys namn och enorma portioner. Alla otroliga människor som handlar.
Vet inte varför! Det är ett mysterium!
Men tittar gör jag, myser ner under filten i soffan och tittar storögt på skärmen och önskar någonstans i mitt innersta att jag skulle kunna åka dit och njuta av att handla så som de gör. De handlar säkert bara skitsaker.
Vem bryr sig??!!
Vill också förlusta mig i varuhuset!
Vet dock att jag skulle drabbas av panik redan i kön in, så jag fortsätter att skämmas i tv-soffan och njuta av att se det meningslösa programmet på tv.
Det här är ett skäms med råge. Nu när det är ute i luften så kommer jag nog aldrig mer våga titta!
Hualigen! Tänk om nån kommer på mig!

3 kommentarer:

  1. Men Anna.. Då åker man dit lite senare på dagen typ vid 10-tiden.. då slipper man kön.. Sen sover man över en natt på campingen och det man har rekat dagen inna går man sen dit dagen efter och handlar! Toppen! Har varit där med några tjej-kompisar flera gånger.. riktigt kul!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen! Uppskattas! Men är ändå rädd att jag tuppar av redan i första raden av varor eller än värre köper en hel kundvagn med bröd eller toalettartiklar ;)! Men det verkar kul för de som pallar trycket!

    SvaraRadera
  3. Den här systern31 maj 2011 kl. 09:13

    Klart du ska till Ullared någon gång, vi kanske ska göra debutbesöket ihop tillomed!

    SvaraRadera