lördag 19 februari 2011

Jag och min stora mun...



Gode gud, varför kan jag aldrig vara tyst? Varför kan jag aldrig hålla tand för tunga och tiga still osv....
Varför kan tävlingsmänniskan i mig aldrig ta ledigt, semester eller helt enkelt gå och dö?
Hur kommer det sig att jag helt plötsligt har sagt att jag ska delta i Silvermilen?
Fyy fabian, vad taskigt! Jag som precis har börjat med löpträningen och bara ville hålla mig i form!

72:a med för stor mun och för litet förstånd! (alias peanutbrain)

2 kommentarer:

  1. Förlåt att jag la mig i.
    Inte meningen att det skulle bli tokigt. Men nu har jag förstått vilken tävlingsmänniska du är - så kommer jag hålla tyst framöver. Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  2. Haha! Gode gud, det e ju inte ditt fel! Tävlingsmänniska jovisst, dumdristig jovisst men jag skyller bara på mig själv!! Kram

    SvaraRadera