måndag 14 februari 2011

Fyndigheter of the day





Även om jag har svårt att slå min favoritbloggerska (fotograf, konstnär mm mm) krutrut i att loppisfynda så är dagens skörd tillräcklig för att göra mig nöjd (till o med väldigt nöjd).
Eftersom vi bor i ett väldigt litet hus och vi är vääääldigt många så har jag egentligen inte plats för fler fynd men som gamla kloka tanter brukar säga: Finns det hjärterum så finns det stjärterum.....
(Jag ska dricka kaffe ur en orange kopp, äta godis ur tre skålar och snacka strunt med den finska ankan..... kan då någon säga att dessa är köpta helt i onödan?! Jag bara frågar.)

2 kommentarer:

  1. Tack! Men tänk oss två på loppistur, vi skulle ju uträtta stordåd! Fantastiska fynd. Den orangea koppen stal mitt hjärta.
    KRAM LISA

    SvaraRadera
  2. Det är en deal! Vi loppar ihop när vi stöter på varandra! Vi kommer att fynda STORT! Och garanterat hitta saker som värmer hjärtan!

    SvaraRadera