måndag 30 januari 2012

Tyck synd om...nu...snälla bara liite!

Stackars, stackars mig!
Finns nog ingen som det är mer synd om än mig just nu!
(kanske någon stackare någonstans men det talar vi tyst om nu)

Tandläkarbesök i veckan!
Huu!
Tandläkarskräck är bara förnamnet på det jag lider av.
Tandläkarfobi vore närmare sanningen.
Det händer hemska grejer därinne, jag vet det...tror det i alla fall.

Sen är jag förkyld och börjar übertidigt hela veckan och har dessutom hemska möten!

Nu kan ni börja klappa mig på axeln och säga att jag är lite duktig!
Tack så mycket, känns redan bättre.

3 kommentarer:

  1. Stackars, stackars dig!!
    Tandläkare är riktigt ruskiga människor, så jag förstår dig helt och fullt!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag går själv och nojar för mitt besök om två veckor. Tandtrådar och håller på. Det kommer gå bra för oss, okej? Snart är det över! Kanske inte så mycket tycka synd men jag hoppas att det fungerar med lite pepp.

    SvaraRadera
  3. Åå. Jag känner igen det där. Brukar ringa & skjuta upp det ett par gånger innan jag tagit mod till mej.

    Nu har jag dock bytt till ett nytt folktandvårsställe. Där jag har en mycket bussig & psykologisk tandläkare. Phju!

    Lycka till!

    SvaraRadera