lördag 14 januari 2012

Lördags-Loppan

Älskar att fynda!
När man älskar loppisar så fyndar man ofta.
Idag kom fyndet jag har väntat på.

Tatatadaa!
En Picknick!



....som jag har väntat....
Trodde att det var omöjligt att få det för några ynka guldpengar men trägen vinner och jag vann!

Ytterligare en skatt som hittat hem var den här:


har ingen aning om vad eller vem det är men den är MIN och den är gjord av järn!
Mer än nöjd.

Semlorna kommer dessutom att smaka bättre än bäst på Amanitafaten från Gefle. Har längtat efter även dem...


Lite annat smög sig också ner i mina påsar men parfymer och antirynkkrämer är inte så kul att visa bilder på ;).


(Anar jag en 40-års kris utan like? Jo tack, den känns....)

2 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd!

    Före jul var jag i en affär & fick med mej tre vackra tavlor, tomtar från 60-talet, en sås-skål & en docka för 70 kr. Det kändes nästan som jag stulit det.
    Fast mycket bättre förståss!

    Det där smala järnparet var jättefint!

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag galet sugen på att gå på loppis!!
    Här i Thailand är visserligen allt billigt, men känns inte direkt så retro med ett par fejkade Ray Ban eller oäkta flipflops!!
    Dessutom kan man ju använda GUMMISTÖVLAR på en riktig loppis!!
    *hoppas det blir sommar snart*

    SvaraRadera