tisdag 22 mars 2011

Halleluja



Idag prisar jag fantomen, gud eller vad ni nu väljer att tro på för att:

1. Jag överlevde mitt första bokprat!
2. Jag inte slog till väderkorpen som sa att det skulle komma en halvmeter snö samtidigt som han log förnöjt!
3. Jag slutade tidigt och kunde njuta av solen, skogen och våren med gänget!
4. Att jag behöll lugnet på jobbet, så att jag inte helt sonika bara gick därifrån och sa "tack o hej"!
5. Att jag inte började grina när dottern sa att min rumpa såg lång ut i mina nya jeans (lång, vaddå lång??!)!

Tack för idag/ Anna alias miss longbutt

7 kommentarer:

  1. Snackar hon skit om dem nya jeansen..näää nu

    SvaraRadera
  2. Har hört att Polkagrisar kan få långa rumpor... =)

    SvaraRadera
  3. Till syster: Det är inte jeansen hon snackar skit om, det är min rumpa som hon förtalar. Den är inte lång, den är obefintlig!
    Till päronet: Polkagrisar är goda, fina och randiga. Men önskar mig just nu en päronrumpa eller kanske ett päron i häcken!! Har ni fångat några drakar än eller behöver ni assistans?

    SvaraRadera
  4. Inga drakar infångade ännu, men kan tänkas att de infångas under morgondagen då jag vet att den lilla draktämjaren önskat sig detta i på sin bemärkelsedag.
    Kan även tänkas att den lilla draktämjaren får assistans av den lilla ninjan, då denna under dagen har lärt sig att rulla runt samt att ta sig fram.
    Om detta inte skulle ge några resultat kommer det tunga artilleriet, dvs Polkagrisen, att inkallas omgående!

    SvaraRadera
  5. Hälsa den vilda draktämjaren ett stort grattis från den långrumpade polkagrisen. Hon behöver bara ropa så kommer jag på direkten!
    Jag är en baddare på att fånga drakar och annat småknytt! Kom och hälsa på snart! Jag gillar att hålla i Ninjan!

    SvaraRadera
  6. En härlig lista Anna ;)
    Ja du, tänka sig vilka kommentarer våra kära barn har om oss föräldrar..men men, nått ska väl oxå vi vara till för ;) hihi

    SvaraRadera
  7. Jag vet inte vad som är bäst.. lång eller obefintlig? Jag håller mig utanför det här.

    SvaraRadera