tisdag 29 mars 2011

En upp och en ner!


Upp:
*Biblioteket har inte havererat trots att jag inte hinner vara där när jag är fröken hela dagarna. Märker till och med att jag saknar det lummiga, mysiga biblioteket.
*Alla hundklor är klippta. Jey för mig!
*Har otrolig vårkänsla, trots snöyra!
*Överlevde tandläkarbesöket. Jey för mig igen!

Ner:
*Saknar mitt gamla jobb med busungarna. Inte trist en minut!
*Ganska stressad över böckerna som läggs på hög när jag är borta.
*Vill att resten av familjen kommer hem NU! Saknar dem massor och mest!
*Städ och tvätt = trist!
*Att några av mina arbetskamrater föredrar att sluta, somliga behagar dessutom föda barn och vara borta hur lääänge som helst. Mysigt för dem men trist för mig! (Hoppas att du är nöjd nu fröken Päron!! Du finns med på listan!)

4 kommentarer:

  1. Tycker att du har missat en punkt på ner-listan... Päronet har försvunnit från frukt-och-godisskålen på jobbet =)

    SvaraRadera
  2. Den punkten hade jag verkligen missat på ner listan!! Vill ju inte göra den för lång. Ska korrigeras!

    SvaraRadera
  3. Kom på att den punkten lika gärna hade kunnat hamna på upp-listan... =)

    SvaraRadera
  4. Haha! Knappast!! Godis och fruktskålar ska vara fulla, annars är det liksom ingen mening att ha dem eller hur!!?

    SvaraRadera