lördag 4 juni 2011

Ledig...



Önskar mig fler dagar som den här... sommarlov.... Aaahh... snart... väldigt skönt!
Bibliotekstanten har bokat ett litet gäng Extatosoma tiaratum som jag tänker ska förgylla mediateket i höst.... om jag får vara kvar som tant i det fantastiska biblioteket.
Annars får de väl bo här hemma (gud förbjude.... den skallige hatar insekter som pesten... jag lär få vara god som guld...väldigt lääänge för att få det att funka...)!
Idag är det lördag som är som en fredag... lördagsgodis flera dagar i rad.... I like!
(bilden är snodd av pbase.com)

3 kommentarer:

  1. Inga buggs kommer in här.

    SvaraRadera
  2. Mohaahaaa! Bugs är mina nya darlings! Hela huset fullt, finns det hjärterum så finns det stjärterum... iallafall för bugs...

    SvaraRadera
  3. Go for it Anna! =)
    Alvas pappa säger nej till alla husdjur men när vi väl får hem dom så faller han för dom. Den skallige kommer älska bugsen!
    /Lotta på Särskolan

    SvaraRadera