söndag 19 juni 2011

hur jag roar mig i regnet.

Regnet strilar ner.
Ryggläge.
Knack, knack.
Hmm, vem där?
"Nä men se Goddag Herr Muffins, välkommen ner!"
Knack, knack.
"En till Herr Muffins, välkommen. Trevligt att du kunde komma!"
Knack, knack.
"Åhå, ännu en Herr Muffins! Välkommen, trevligt att råkas!"

Knackandet fortsätter. Väldigt många Herr Muffins som vill hälsa på mig i soffan. De är så välkomna. Alla får plats. För er som undrar så är det familjen Tigermuffins som hälsar på idag, imorgon kommer nog familjen Citron.

(hur tråkigt har jag inte när jag hälsar på muffinsarna och .... hur tråkigt har jag inte när jag både hälsar på muffinsarna och dessutom bloggar om det....skäms lite)

Önskan för dagen. Sol!

2 kommentarer:

  1. Muffins är gott! Snart kommer solen och värmen ska du se.
    /Helena

    SvaraRadera
  2. Önskar att någon liknande knackade på hos mig ;-)...

    Kram LISA

    SvaraRadera