fredag 10 juni 2011

Bloggstatus: väldigt stilla.

Torka råder både ute och i min skalle.
Jag sitter ute istället för inne och det gör att bloggen ligger i träda.
Hoppas på förståelse. Ni sitter väl också ute, eller?
"Vad gör du då ute?" frågar ni artigt.
"Jo, tackar som frågar." svarar jag lika artigt "Jag sitter mest och äter jordgubbar, väldigt trevligt! Tänker fortsätta med det ett litet tag till."
Och för er som undrar så smaskar hundarna på märgben och Ruben jublar över att det äntligen är lagom varmt ute.

4 kommentarer:

  1. Och du säger att jag lever lyxliv, jo jag tackar! =)

    SvaraRadera
  2. Bad i pool o väldigt varm sjö, jo jag tackar, e inte det lyxliv? Då vet inte jag. Tycker du platsar i saladammfruar!! Vore nog en hit?!

    SvaraRadera
  3. Vem sa att sjön var varm? (fast ok, det var den ju)
    Kanske skulle vara en idé det där med Saladammfruar. Ser många som likt mig går hemma och skräpar. =)
    Men sitta och snaska i sig gubbar och höra märgbensknaster, det är riktigt lyxliv det!

    SvaraRadera
  4. Jordgubbar är alltid gott, det tycker även Vera!
    Njut!

    SvaraRadera