fredag 2 mars 2012

Hur tänkte jag här??

Hmm, tål att funderas på!

Hur tänkte jag när jag köpte dessa, relativt dyra skor? Låt mig minnas....



Snygga? Jo, kanske om man gillar klackar.
Festskor? Jo, kanske om man är en partypingla.
Snyggare ben? Jo, kanske om man har behov av det.
Användbara? Jo, kanske om man bor i nån festlokal och gillar krokiga tår.

Hmm, gillar jag klackar? Noop, faktiskt inte. Inte alls!
Är jag en partypingla? Nää, snarast en mulle i klänning med foträta skor.
Behöver jag snyggare ben? Äh, struntar i det! De funkar och tar mig dit jag vill!
Använder jag dessa skor? Absolut inte!! Gummistövlar är mina absoluta favoritskor!

Så frågan kvarstår: Hur tusan tänkte jag här?

2 kommentarer:

  1. De är ju asläckra!
    Använd!!

    SvaraRadera
  2. Haha! ALDRIG! Kan inte gå. Passar du i storlek 36 så skickar jag dem till dig :)!

    SvaraRadera