måndag 31 oktober 2011

Tur att jag hittade den.



Såna här makapärer känns som en nödvändighet för en förvirrad själ som jag.
Hur har jag klarat mig utan?
Jag kan numera själv bestämma vilket datum jag vill ha.
Tänker ha en lååång höst.
När jag har bra dagar så tänker jag behålla dem länge genom att vägra trycka på knappen och råkar jag någon gång ha en skitdag så trycker jag väldigt snabbt på knappen och vips så är den ett minne blott.
Känns fint det här.
Lite som att jag är allsmäktig.
Alla borde vara förunnad en likadan.
Känns livsviktig!

3 kommentarer:

  1. Hördududu!
    Bläddra fram hösten illa kvickt - typ till nyårsafton. Då åker vi till Thailand...
    Se så!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Hrm, ska fundera på saken....får jag följa med? Är liten, får plats i väskan! Då trycker jag snabbt som tusan!

    SvaraRadera
  3. Du kan få följa med ner, då finns det plats i väskorna.
    På hemvägen blir det däremot värre ;-)

    SvaraRadera